Tress Eiendom består av Tress Asset Management AS, Tress Business Management AS og Tress Fonds AS. Selskapene startet sin virksomhet i 2012 og kan vise til sunn og god vekst. Virksomheten omfatter prosjektfinansiering, forvaltning og utvikling av næringseiendom, samt små og store boligutviklingsprosjekter. Tress søker å være investors beste sparringspartner fra A til Å ved å ta aktivt eierskap til hele verdikjeden, fra finansiell strukturering til eiendomsutvikling.
Selskapet har hovedkontor på Holmlia og forvalter en portefølje med næringseiendom på ca. 70 000 kvm fordelt på 21 eiendommer og en årlig husleie på 87 millioner kroner. Tress Asset Management AS har ogsa? en stor portefølje med utviklingseiendom, og har en betydelig portefølje med nye boliger under regulering og utvikling. For mer informasjon se www.tresseiendom.no
Om stillingen:
Tress Eiendom er inne i en spennende vekstfase og søker en erfaren og selvstendig prosjektsjef med en sterk motivasjon til å bidra på reisen videre. Vi har mange prosjekter vi ønsker å realisere de kommende årene, både i eksisterende portefølje og nye investeringer. Stillingen vil omfatte alle aspekter innenfor prosjekt- og byggeledelse, fra mindre leietakertilpasninger til større byggeprosjekter med bolig eller næringsbygg. Ditt ansvar er å sikre at prosjektet planlegges, gjennomføres og styres slik at forutsetningene for prosjektet ivaretas. Hos oss i Tress er det korte beslutningsveier, og du vil rapportere direkte til administrerende direktør i selskapet.
Hva skal du gjøre?
- Ha det overordnede ansvaret for selskapets utviklingsprosjekter; herunder leietakertilpasninger, boligutvikling og utvikling av næringseiendom
- Gjennomføre innkjøpsprosesser ved kontrahering av entreprenører og konsulenter, og sikre godt samarbeid med disse
- Rapporteringsansvar for prosjektenes fremdrift og budsjett
- Bistå eiendomsansvarlig med kalkulasjoner og budsjettering av prosjekter
- Bistå med teknisk due diligence og nullstilling av bygg i forbindelse med kjøp av nye eiendommer
- Finne gode løsninger som skaper verdi for eiendommene
- Bygge relasjoner og nettverk med samarbeidspartnere, rådgivere og konsulenter
Hva bør du kunne?
Vi er avhengig av dyktige mennesker dersom vi skal utvikle oss i henhold til våre ambisjoner. Vi ser derfor etter en prosjektleder som har erfaring innenfor prosjektledelse og eiendomsutvikling, både med små og store byggeprosjekter, og gjerne erfaring fra både entreprenør og byggherre. Erfaring fra begge sider av bordet er ikke et krav, men du må ha kompetansen og de personlige egenskapene til å ivareta selskapets interesser i prosjektene på den beste måten. Vi ser gjerne at du har høyere utdanning innen ingeniørfag, men relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning. Du har god kjennskap til ulike entrepriseavtaler og fremforhandlingen av disse. Har du erfaring med, eller interesse for, regulering og byggesak i tillegg (tidligfase utvikling), er det et pluss. Du er ellers komfortabel i bruk av Excel og har god fremstillingsevne både muntlig og skriftlig på norsk.
Hvem er du?
For å lykkes i denne rollen tror vi først og fremst at du er glad i en variert arbeidshverdag, og du motiveres av å skape resultater sammen med andre. Det å være nysgjerrig ligger naturlig for deg og du har et godt humør som du sprer til dem du omgir deg med. Du er beslutningsdyktig og forretningsorientert, og evner å ta avgjørelser som sørger for gode og lønnsomme prosjekter. Du er proaktiv og jobber godt selvstendig, men er samtidig en lagspiller med gode samarbeidsevner. Ellers tror vi du kjennetegnes av å være strukturert og grundig, og en forutsetning er at du, som oss, er til å stole på og har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk.
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du en spennende og variert stilling i et ambisiøst miljø. Du vil få mye selvstendig ansvar, men også en engasjert gjeng med kollegaer å sparre med. Vi heier på faglig utvikling, og ønsker oss en prosjektsjef som kan mye, men som også ønsker å lære mer. Stillingen vil således tilpasses og utvikles med og for deg. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser, i tillegg til et attraktivt investeringsprogram.
Søknadsfrist: mandag 29. mai
Alle søknader behandles konfidensielt
Om prosessen videre:
- Søknader vil vurderes fortløpende frem til søknadsfristen mandag 29. mai
- Første intervju vil være en samtale med vår rekrutteringspartner, Eiendomstalenter. I denne samtalen vil du få mer informasjon om stillingen, og vil selvfølgelig få anledning til å stille spørsmål om det er noe du lurer på. Du vil også bli bedt om å fortelle mer om hvem du er og hva som er din motivasjon for å søke denne rollen
- Neste steg i prosessen er et møte med vår administrerende direktør, Jarle Villumstad. Vi ser for oss å treffe deg to-tre ganger slik at vi føler oss trygge på at vi er en god match for hverandre
- Vi ønsker å ha funnet vår nye prosjektsjef innen utløpet av juni, slik at vi får deg på plass så snart som mulig etter sommeren
Dersom du har spørsmål til stillingen eller prosessen er du alltid velkommen til å kontakte vår rekrutteringspartner, Eiendomstalenter v/daglig leder, Malene Tunold (932 80 295/malene@eiendomstalenter.no) eller rekrutteringsrådgiver, Julie Pihl (988 90 880/julie@eiendomstalenter.no)